Iss@ sötnos <3

hej alla underbara läsare :)

Nu när värmen är här känns det äntligen som sommarlov :) Just nu sitter jag hemma hos issa. Jag och hon sitter vid tvn och bläddrar genom kanalerna. Vi ska nämligen ha en tjejkväll idag ♥ Egentligen skulle michelle vara med oxå men som ni kanske vet är hon ute och seglar. Tror att hon kmr hem imorn men är inte helt hundra.
Idag skulle ja åka och bada men jag orkade inte så jag gick till issa ist vid halv 10 när hon skickade sms till mig och sa att jag skulle komma. Hade ändå inget bättre för mig.
Åt sen frukost hos henne och efter ett tag tog vi en promenad till gross och köpte lite gott till ikväll :D Sen så gick vi vidare till H&M där issa skulle köpa ett linne. Sen så gick vi hem och åt lunch och nu sitter jag här :P

Ngn som kan rekomendera ngra bra filmer?

Vet ni... om 2 veckor och tre dagar åker jag till serbien med jasse :D

besök hennes blogg: www.jaseminas.blogg.se

Ni anar inte.... Jag kan inte sluta tänka på ECLIPSE.... funderar på att gå och titta på den igen. Men vi får se !!!





// Vanessa


Kommentarer
Postat av: emmalouise

Haha samma sak för mig, kan inte heller sluta tänka på Eclipse och när vi hade sett den i onsdags ville jag se den igen direkt efter den tog slut haha :P

2010-07-04 @ 01:49:55
URL: http://emmalouises.blogg.se/
Postat av: frida

hej brudar :)

vad händer, fin blogg! :D

2011-10-31 @ 17:46:24
URL: http://brunettfriida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0