Tjejmiddag =)

hejhej :)

jag vet att det var längesen jag skrev har bara haft väldigt mkt annat att göra. Dålig ursäkt jag vet. Ska försöka att skärpa mig!
Idag så åkte jag till jobbet så att jag var där till elva. Hade väldigt mkt att göra idag faktiskt. Sprang runt hela tiden. ialla fall... Vid tre åkte jag hem och titta på tv och va inne på datan.
Vid fem tiden åkte jag, mamma och Vendela in till mariatorget för att äta middag. Hade jättemysigt!
En tjejkväll är aldrig fel ♥

imorn så är jag ledig! JIPPI :D då ska jag träffa michelle, damla och madde efter att dom vart på grönan. Ska bli jättekul! Har inte träffat dom på evigheter känns det som. Vi får se om ngn vill följa med mig och sola/bada imorn innan jag ska träffa dom. Hemma kan man ju inte sitta när det ska bli 25g ute.

PS. Vart har michelle försvunnit?

// Vanessa 



Madde, damla, michelle, jag och issa ♥


Kommentarer
Postat av: ehh

Natalie sitter ju bakom

2010-07-10 @ 23:47:04
Postat av: f

asså ni har ju säämst upptatering.. men iaf

skulle inte ni va "fab five", men vafan,, varför är natalie eller va hon heter me da?

2010-08-19 @ 15:23:39
Postat av: warnmark -officiell bloggare Göteborg Horse Show 2012

Sv; Jag har inte fått något mail om en häst :o. Skrev du rätt adress? :)

2012-01-09 @ 17:10:23
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0