Torsdag...

tjenare !

Sitter i mitt rum med issa och väntar på michelle som är på väg från grönan. Vad vi ska göra sen är inte bestämt vi får se.. Men vi har ALLTID lika kul :D Själv har jag jobbat idag så jag har inte haft så mkt för mig som ni säkert förstår.
Förlåt att jag inte skrivit ngt dom senaste dagarna har helt enkelt inte orkat. Igår skulle jag och michelle skriva ett inlägg tsm men datan va hyelt cp så vi orkade inte hålla på. Men igår så sov michelle hos mig eftersom vi hade vart och tittat på... ECLIPSE med tjejorna :D Ni anar inte hur j'avla bra den va. Jag ska inte berätta något. Men om ni inte sätt den så skynda er till biografen ni måste se den :)

Nu är michelle på väg upp frö "mördarbacken" som hon kallar den :P imron ska jag nog åka och bada och mysa med familjen och lite barndomskompisar. Vi får se :)

PS. jag och issa tittade när nästa film (första delen av breaking dawn eftersom den ska delas upp i två delar) har premiär. Vi får helt enkelt stå ut ända till 18 November 2011 :O  och den andra delen har premiär sommaren 2012 :O
Vi får helt enkelt bita ihop...

// Vanessa ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0