Bedtime !

hejhej =)

Som michelle sa kmr det nog inte bli så mkt inlägg tills designen är klar så ni får nöja er med det ni får så länge. Just nu är jag hemma hos min och michelles gemensamma kompis Jasse :) Vi sitter med en varsin dator i knäet och myser i soffan och skrattar så j*vla mkt att jag har ont i mina kindben :D

Men snart ska vi göra oss redo för sängen eftersom vi ska upp ganska tidigt imorn. Ska till SKHLM med våran kompis jennifer och titta i lie affärer och kanske äta lucnh. Vi får se. men sen så kska nog michelle komma och då ska vi bestäma hur vi ska göra på fredag. Mkt planer i helgen ;) Men vi får se hur det blir.

jaja, nu ska jag borsta tänderna och göra mig redo för sängen.

/ Vanessa ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0