....

Hellou :D
Kom hem för ca en timma sen. Pappa skjutsade hem mig så gullig som han är :D
har ingen aning om vad jag ska hitta på imron... ngn som har en idé? ialla fall. På fredag är det midsommar och då ska jag vara med stora släkten hemma hos mina kusiner. Ska bli jättekul !!!
men vad ska man ha på sig...? :O Skulle vara jätte tacksam om jag fick lite förslag :)

Jag glömde berätta en sak i förra inlägget som jag skrev tidigare ikväll. idag när jag, Sofia och min brosa var på personebadet var det typ en tonårskille som typ gick i ngn specialklass för det var massor med typ handikappade barn och det där. Men ialla fall helt plötsligt tittar jag på Sofia och ser att hon gör världens fulaste min man kan tänka sig. jag tittar bak och gissa vad... Då står killen helt naken. Och då menar jag HELT NAKEN :o
Skitäckligt var det...

Ska lägga mig snart ska upp tidigt imorn men först vill jag tacka alla läsare. Vi har ett nytt rekord :D

880 UNIKA LÄSARE :D

tack så hemskt mkt !!! ♥

 
En bild på mig :) ingen aning om vad jag håller
på med. Men men :)

/ Vanessa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0