?

Guuud va trött jag är...
gick upp halv tio idag och var på jobbet 11. Skulle egentligen slutat kl 3 men jag gick till banken m pappa ist och sen gick vi och åt vid Blå dörren vid slussen. Åt jättegod mat faktiskt :)
Kom hem för ca en timma sen från jobbet. Åkte hem till pappa eftersom vi ska fira midsommar hos min kusin med STORA släkten.
Har precis duschat och nu sitter jag i sängen med datan och en sallad i knät + en flaska VITAMIN WELL DEFENCE :D ( den är skitgod )

kan tyvärr inte lägga in ngr bilder eftersom alla bilder är på min data hemma hos mamma. Men imorn så ska ni få en bild på outfilten för midsommar :D


finns i flera smaker! Mina favoriter är
defence, care och everyday :)

Kram Vanessa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0