hemma från hovet!

heej !

Nu är jag äntligen hemma från hovet! (eller ett tag sen) Det va SKIT kul! :o Det hände massor av saker idag :) och jag är super trött nu, så jag orkar inte skriva allt, vanessa kommer säkert skriva också! men jag berättar lite kortfattat och så får ni lite bilder också! ;)


Åkte till fruängen och mötte Jasse, vi åkte till V som jobbade på sin pappas café Fåtöljen som ligger på Götgatan. vi åt där, super god kyckling sallad! sedan åkte jag, V, jasse och jennifer till hovet där vi frågade oss fram, vi stog i VIP kön kanske 45 minuter? Träffade Desireé Nilsson också :) hon är sötare i verkligheten faktiskt! väl inne på hovet gick vi till VIP-området, Kodjo Akolor var "the host" och va jätte rolig och charmig! :D de va många band som spelade innan tay och kristen kom, när taylor kom blev jag helt känslosam! och jag som brukar skratta åt tjejer man ser på tv som gråter när dom ser någon kändis, haha :$ dom va inte alls där länge, ett par minute och man härde knappt vad dom svarade på frågorna som tjejen som intervjuvade frågade, men jag såg honom. Det var skönt :D att liksom se att han finns på riktigt!! hahaha, när dom gick så började alla strutta där ifrån så kom Erik Saade från ingenstans haha! men vi gick där ifrån och åkte hem =)



min biljett ^^



jag och Dessie :)


han är på väg!! :D



fick inte så mykt bättre bilder än såhär.. :/ men där är han!! :D


PUSS


Kommentarer
Postat av: emmalouise

Tylor är så snygg!! :o <3

2010-06-22 @ 01:58:59
URL: http://emmalouises.blogg.se/
Postat av: ullis

jag har kramat Taylor och fått alla 3 autografer. azzå av taylor, kristen och rob. det va i LA förra året. jag höll på att dö när jag fick kramen. den var svettig, men endå trevlig. haha. :D

2010-06-22 @ 21:39:19
URL: http://edwardcullens.blogg.se/
Postat av: johanna

Fin blogg!länkades till den genom dessie :)<3

2010-06-22 @ 21:39:50
Postat av: Linda - Rosa chica

Hej :) skulle du vilja hjälpa mig att välja skal till min ipod touch? Kolla i min blogg vilka skal jag ska välja mellan :D

jättetacksam om du hjälper mig :D

Kram linda

2010-06-22 @ 22:09:06
URL: http://rosachica.blogg.se/
Postat av: diana

fhan vad kul atu du fick vara med om dethär ! :)

hur fick du tag på biljetterna (a) :D

btw fin blogg

2010-06-23 @ 21:33:45
URL: http://dejaneh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0