@jessi<3

Hejsan!! :)

Blev nyss skit lycklig :D såg att våran statistik hade blivit över 650unika! Tack så mycket! :)

Som sagt är jag hos J med I o K :) idag så har vi vart på Grönan med suuper klart och fint väder! :D
åkte tills jag trodde jag skulle spy! :o  sen åkte jag o I till henne och käkade saaaaaaallaaad!! gott gott :D
hade tyvärr ingen kamera så de blir inga bilder,, =/ menmen!
Nu ska vi iaf dra ut och .. ähm ... jag vet inte ! :) haha, men vi ska ut och så hoppas vi på att vi träffar några! :) bloggar ikväll oxå ;) "The Grej Of The Day" kommer oxå :D en ny greej mihi ^^






                                                                PUSS

Kommentarer
Postat av: Linda

haha jo det e klart:)

men trevligt ändå:D

2010-06-23 @ 20:00:13
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: Sabina

Din header! Syyyyyyyyygg.

2010-06-23 @ 20:06:24
URL: http://sabinait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0