Längtar sjuuukt mkt :)

Hejhej ♥

Nu är jag hemma efter en riktig trött men skitrolig helg!
I fredags hade jennifer fest ute på ekerö och va gick och la oss mellan fyra halv fem och vissa av oss som var där skulle hinna med bussen som gick halv tio så vi gick upp halv nio. Och jag var inte hemma förrän halv tolv. men jag hade jättekul :)
Och igår när jag kom hem från jennifer skulle jag bara packa och sen träffade jag issa eftersom vi skulle hem till michelle. Hennes mamma och per hade ju fest som ni redan vet.
Tror inte att jag haft så kul på länge som jag haft den här helgen :D

och imorgon gäller det :D Ska på TWILIGHT FAN EVENT :D Längtar så jävla mycket :D


issa sötnos :)


Michelle och jag lika tokiga som vanligt :D


Kommentarer
Postat av: sara

supervaccker första bilden!:)

2010-06-24 @ 08:48:06
URL: http://smountassir.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0