Mysdag m tjejerna :)

Tjenare !!!
Hemma igen :) kom hem för en timma sen egentligen, men vem bryr sig ;) Ialla fall idag åkte jag med issa och jasse till personebadet! Hade jättekul :) Éfter ungefär en timma smsade Michelle och sa att hon var på vär och att Kimia, Jessica, Fanny och Sofie skulle komma oxå :D
Ni anar inte hur glada vi blev över att träffa Sofie (våran egen komiker i gruppen!) Hon har nämligen vart utomlands. Både i Grekland och Turkiet :O
Men nu är hela gruppen samlad och det känns jättebra ♥ Tog massor med bilder idag. Tyvärr inte med min kamera :( Den har inga batterier och laddaren är hemms hos pappa. Men vi får se om Michelle lägger up några bilder?! 
Det är nog allt jag gjort idag. Just nu sitter jag vid datan. Lyssnar på musik och dricker cola :)
ÄLSKAR SOMMARLOV !!!
Guuud va jag längtar... Imorn ska nämligen alla vi tjejer åka och titta på Eclipse :)

// Vanessa

Ps. Har fått massor med färg :D 


Kommentarer
Postat av: emmalouise

längtar också! :) <3

2010-06-29 @ 17:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0