19 juni

tjena! :)

just nu sitter jag , V och I i mitt rum och dunkar gammal musik och sjunger som stuckna kalkoner!! :D haha!
vi är lite osociala mot folket där nere, hehe. Min kära mamma och hennes man Per har fyllt år så vi har en liten fest =) (vem vet hur länge människorna kmr vara här? när de finns alkohol här! hahaha! ) jaja, till saken!!


Idag så vaknade jag hemma vid 11 av min kära syster som kom in. Sov ju inte hos på Ekerö, lång historia :) så världens BÄSTA mamma kom och hämtade mig, ända borta i ekerö! de visar verkligen hur mycket man är älskad :) jag fixade mig, sen kom  V o I, vi bestämde oss för att göra V till en modell. vi sminkade henne fint och hon fick låna min klänning som jag hade när jag var brudtärna :) tog systemkameran och fotade som galningar jag o I . Säkert 500 bilder! haha, mitt minne blev fullt!


BTW: visst har vi fin design? de va våran fina vän Erica som gjorde den. Och hon har börjar bloggat igen! www.eriwcas.blogg.se, jätte bra blogg! :) tack så mycket!






visst är kameran bra! i jämförelse med min lilla Coolpix ^^


haha! gullunge!


älskar dig gossie <3




Kommentarer
Postat av: Erica

Varsegod :D

Hoppas att ni blev nöjda ^^ <333

2010-06-20 @ 11:03:50
URL: http://eriwca.blogg.se/
Postat av: Erica

Fast min blogg heter : eriwca.blogg.se inte eriwcas.blogg.se



hihi (a)

2010-06-20 @ 11:04:50
URL: http://eriwca.blogg.se/
Postat av: Erica

Varsegoda :)



Min blogg heter eriwca.blogg.se

inte eriwcas.blogg.se (a) <3333

2010-06-20 @ 11:06:13
URL: http://eriwca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0