oj..

heej!

oopsi..
ledsen att jag inte har skrivit på ett tag, men jag har faktiskt inte orkat "/

jaja!! en ny start dårå ;) idag har jag inte gjort ett skit faktiskt! skönt ibland.. blev frågad om jag vile följa med och bada men just då orkade jag inte så jag tackade nej.. (dumt!) menmen :) det blev en skön inne dag!
kom nyss ut ur badet/duschen, skit skönt! tog en riktig lång faktiskt.

Imorgon ska jag träffa flickorna på en shoppingtur i stan :D skit trevligt! behöver en massa saker, som tex sommar kläder, klänningar, blusar, ringar, och sånt :)
(undrar vad vanessa har tagit vägen?! ^^ )

imorgon får ni Dagens och lite sånt innan jag drar till stan :) men nu ska jag göra en kvällsmacka och lite te :)



/ Michelle


Kommentarer
Postat av: Christoffer Angelin

Tack så mycket :)<3

2010-06-27 @ 19:41:40
URL: http://fjortizfox.blogg.se/
Postat av: L I N N E A

toppen ;) ♥



en liten fråga, vilket program görs eran header i? ♥

2010-06-27 @ 19:51:58
URL: http://linneapalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0