pop express 24/7 ? ueek!

heeej!

är hemma från J nu, och de känns fortfarande som om jag sitter på pop expressen! :o riktigt äckligt..
Ska sätta på music nu :) och packa lite inför imorgon, tänkte åka och bada men tjejorna imorgon! riktigt varmt var det ju idag, kommer säkert vara det imorgon oxå ;)  ska snart hoppa in i duuschen, skönt :) men innan det så ska jag nog plocka fram en söt outfit till morgondagen. (fan jag måste åka och shoppa snart igen!) vill köpa söta blusar som man kan ha till slitna jeans shorts, stora örhängen och massa armband! sött! :) och skor måste jag ju införskaffa oxå.. ! 

(försöker ladda upp bilder men det går inte :@!! )

// michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0