shopping!

Hallå där :)

Blev riktigt mycket shopping idag.. eller för mycket pengar, menmen :D vissa perioder så får man slösa ;)
(nej! det heter SPENDERA!) var ju i stan med flickorna :) RIKTIGT mysigt! vi la oss och sola mitt i allt också, vid gamla stan och slussen, varmt som satan va det ^^ doppade fötterna i vattnet, sommaren är äntligen här nu :)
 
Jag köpte lite "seglar"-aktiga kläder :) för det första så älskar jag såna kläder/accesoarer och för det andra så ska jag ut och segla med vår nya båt snart :) så man måste ju matcha?? ^^


mysig tjocktröja


kortbrallor-kappahl ?! 299:-


skor-kappahl 299:-


keps-stadium 149:-
skor-DinSko 199:-


baseball jacka 249:-


stor "seglar-strandväska"

(ser ni mina snyggingar i bakgrunden?! ;)


Det var de jag köpte! :)

//Michelle

Kommentarer
Postat av: sara

älskar dendär tjocktröjan! lovely!

2010-07-02 @ 20:46:42
URL: http://smountassir.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0