Twilight fan event VIP


Jag såg att Erica hade komenterat att jag hade skrivit fel ang hennes blogg, det var ju inte meningen!
Ericas blogg heter :
www.eriwca.blogg.se ;)

Just nu sitter jag och titta på tv, inte bra när det är så fint väder! jaja, imorgon så ska jag Vanessa, Jasmine och Jennifer in till hovet och gå på twilight fan eventen som är där! vi har VIP biljetter :D  och de har vi jennifer att tacka! Tack gumman!! :) ska verkligen bli SUPER kul! har typ drömmt om det ^^ :$ (när hon bara gav en biljett till mig så typ dog jag haha )  Taylor och Kristen är ju här i Sverige nu och på eventet kommer dom medverka i en frågestund inför alla fans, och så kommer det vara live musik från filmen och en exklusiv förhands visning av den nya filmen i The Twilight Saga: Eclipse. Jag är så excited! :D




VEM kan motstå en sånhär hunk?!



rawr! :D hihi

Bilderna gör inte hans riktigt snygga kropp rättvisa men visst är han fin?! ^^


Kommentarer
Postat av: Angelica

Taylor är sjult snygg >:

Men dock är han kort, till och med jag som är 163 är längre än honom, jag trodde han var mellan 170-180 någonting :S

2010-06-23 @ 12:41:56
URL: http://angeliicahh.blogg.se/
Postat av: sanna

han är as ful, äcklig näsa o cp ögon xD

men kroppen<3

2010-06-25 @ 00:38:51
URL: http://sannwhbabyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0