27-28 juni

heej :)
förlåt för att jag inte har skrivit ngt dom senaste dagarna. Har helt enkelt inte orkat.
Kom precis ut från duschen. En riktig lång! Jätteskönt !
Igår så åkte jag och Kimia till personebadet. Vi solade och bada hade jättekul :D Typ vid halv två kom jasse och gjorde oss sällskap :D Åkte hem vid fem ungefär. Idag så åkte jag och issa och solade i ca en och en halvtimma. Sen åkte vi till SKHLM och åt lunch och tittade i lite affärer eftersom det är sommarrea ;) Hittade en söt klänning på H&M för 149:- som jag köpte. Tyvärr i svart fanns inte i ngn annan färg :(
Det är nog allt som jag gjort dessa två dagar...

Imorn ser nog planerna ut så här ♥



// Vanessa


Kommentarer
Postat av: pauli

se ut som en bra plan :)

2010-06-28 @ 19:58:28
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0